יועצת שינה

 

איילת רוזן ישראלי 
077-4050988
info@tobeima.co.il               

המעבר לשעון קיץ והרגלי השינה

 איילת רוזן ישראלי - מדריכה ומאמנת אימהות ויועצת שינה

 

 



ב- 23.3.2018 בשעה 2:00 (בלילה שבין חמישי לשישי) יתחיל בישראל שעון הקיץ.

בשעה שתיים בלילה נזיז את השעונים שעה אחת קדימה ולמעשה נפסיד שעה אחת בלילה הראשון. 
יש ילדים שהמעבר אינו מפריע להם, וימשיכו להתעורר כרגיל. אבל יש ילדים שהמחסור בשעות שינה גורם להם לעייפות יתר. בשעות הערב, ילדים רבים מתקשים להירדם בימים הראשונים לאחר הזזת השעון. מצד שני, תינוקות שמתעוררים בחמש וחצי בבוקר יתחילו סוף סוף להתעורר בשש וחצי...

 

אז מה עושים? 

 

מתחילים ביום שני בערב (4 ימים לפני הזזת השעון).
בכל יום הקדימו את שעת השינה של התינוק שלכם ברבע שעה.

אם בדרך כלל הוא נרדם בשעה 19:30 אז
ביום שני הוא ילך לישון ב19:15
ביום שלישי בשעה 19:00
ביום רביעי בשעה 18:45
ביום חמישי בשעה 18:30


ביום שישי בבוקר לאחר הזזת השעון:

העירו את התינוק בשעה הרגילה שבה הוא מתעורר כל בוקר (אלא אם כן התעורר בעצמו).
הקפידו על שינה במהלך היום כדי שהתינוק לא יגיע לערב עייף מדי.


 
ביום שישי בערב ובימים הבאים אחריו:
החשיכה יורדת מאוחר יותר לכן קשה יותר להירדם. הורמון המלטונין המשרה שינה מופרש עם החשיכה (כלומר מאוחר יותר) לכן קשה יותר להירדם.
לכן הקפידו לעמעם אורות בזמן טקס השינה ולהחשיך את חדר השינה .



מאחלת לכם קיץ נעים ומהנה!
איילת

 



 יש לכם עוד שאלות? 

אני מזמינה אתכם להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלי: 
להיות אמא - הקבוצה הרשמית



למדריך לשינה של תינוקות בשנה הראשונה - המדריך האינטרנטי להורים - לחצו כאן








דף הבית  |אימון תודעתי לאימהות ייעוץ והדרכת שינה מידע מקצועיהבלוג שלי | צור קשר 
הרגלי שינה - שאלון אבחון ראשוני |  תוכנית שותפים

כל הזכויות שמורות ללהיות אמא 2017 | תנאי שימוש            להיות אמא - אימון לאמהות וייעוץ שינה | טלפון:  077-4050988    |    Email: info@tobeima.co.il

סטודיו פאולה - עיצוב והקמת אתרי אינטרנט