יועצת שינה

 

איילת רוזן ישראלי 
077-4050988
info@tobeima.co.il               

איך מתמודדים עם ג'ט לג אצל תינוקות

איילת רוזן ישראלי - יועצת שינה ומדריכת הורים

 

 

אתם נוסעים לחופשה, השעות הפוכות והתינוק שלכם בג'ט לג.
מה עושים כדי לעזור לו להסתגל לשעון המקומי?
ומה לעשות כשחוזרים הביתה?




כשהגעתם אל היעד

כשאתם מגיעים ליעד, במהלך היום תאפשרו לתינוק לישון.
אל תשאירו אותו ער כל היום מאחר ועייפות יתר תקשה עליו להתנהל במהלך היום וגם להירדם בלילה.
תנו לו לישון גם במהלך היום בשעות שהוא עייף - במינשא, בעגלה וכו'.


מצד שני אל תתנו לו לישון ברצף במשך כל היום כדי שלא ימשיך לישון לפי שעון ישראל,
אלא תנו לו שינה של שעה-שעה וחצי ותעירו.


כשעתיים לפני שעת השינה שלו בלילה אל תתנו לו לישון. כך יהיה מספיק עייף כדי לישון את שנת הלילה.


אם התינוק מתעורר במהלך הלילה תנו לו לאכול (הוא רגיל לאכול בשעות האלה) אבל הימנעו מלהדליק אור, משחקים, טלויזיה וכל מה שיעורר אותו יותר. עזרו לו לחזור לישון ושמרו על אווירה של לילה.

חשוב לחשוף אותו להרבה אור יום במהלך היום ולחושך בלילה. זה מכוון את השעון הביולוגי.

 בבוקר תעירו את התינוק בשעה שבה הוא רגיל להתעורר. אחרי כמה ימים הגוף שלו יתרגל להתעורר בשעה זו.




כשחוזרים הביתה

תנו לו לישון כמה שצריך מאחר והוא עייף.

ובדיוק באותה צורה כמו שעשיתם כשנחתתם ביעד- תנו לו לישון כשעה במהלך היום בכל פעם שהוא עייף,
וכשעתיים לפני השינה אל תתנו לתינוק לישון כדי שיהיה מספיק עייף לישון את שנת הלילה.


ג'ט לג עובר תוך 4-5 ימים ויתכן שיהיה לו קצת קשה להסתגל בימים הראשונים אבל הוא יתרגל.



טיסה נעימה וחופשה מהנה!
איילת

 

למדריך לשינה של תינוקות בשנה הראשונה - המדריך האינטרנטי להורים - לחצו כאן

 

 

ואני מזמינה אתכם להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלי: 
המדריך לשינה של תינוקות בשנה הראשונה וגם אחרי





דף הבית  |אימון תודעתי לאימהות ייעוץ והדרכת שינה מידע מקצועיהבלוג שלי | צור קשר 
הרגלי שינה - שאלון אבחון ראשוני |  תוכנית שותפים

כל הזכויות שמורות ללהיות אמא 2017 | תנאי שימוש            להיות אמא - אימון לאמהות וייעוץ שינה | טלפון:  077-4050988    |    Email: info@tobeima.co.il

סטודיו פאולה - עיצוב והקמת אתרי אינטרנט